Concert benèfic Gospel sense fronteres “Nonstop Gospel”

The Gospel Viu Choir va organitzar un concert benèfic el passat 13 de desembre al Teatre Municipal de Lloret de Mar.

L’auditori, que es va omplir amb més de 300 persones, va vibrar amb un concert on les veus d’aquesta formació van aconseguir transportar als assistents per un viatge de somnis i emocions.

La presidenta de l’Associació Somnis, Alba Llatjós, va agrair a Gospel Viu Choir la seva implicació i el fet d’haver triat Somnis com a entitat beneficiària del projecte Gospel Sense Fronteres.

Aquest és un projecte de Responsabilitat Social i acció solidària a favor de la infància que Gospel Viu Choir va iniciar el 2006 amb la finalitat de consolidar i reforçar l’esperit de cooperació i col·la boració amb la societat a través de la música i les veus.

“D’aquest concert benèfic, no només valorem l’aportació econòmica que servirà per dur a terme molts projectes, sinó sobretot que ha transmès els valors de Somnis: Il·lusió, força, amor, tendresa, energia, màgia i tot el que nosaltres defensem dit amb el llenguatge més dolç. La música”, va manifestar la presidenta de Somnis, Alba Llatjós.