Desfilada benèfica Somnis & Tendències

El passat dissabte 14 de Juny va tenir lloc la primera edició de la desfilada “Somnis & Tendències”, a la Plaça Independència de Girona.

La iniciativa es basava en organitzar un esdeveniment benèfic per donar a conèixer l’Associació Somnis i les activitats que du a terme per ajudar als infants i joves que més ho necessiten.

L’esdeveniment va començar a les 5 de la tarda amb activitats per als més petits: maquillatge infantil i confecció de titelles a càrrec d’Espai de Qstura. A més, vatenir lloc un espectacle de Zumba Kids a càrrec de Sibiem Escola de Ball Cels Fort i hi va haver berenar per a tots els assistents.

A les 19.00 hores va tenir lloc l’activitat més important i esperada de la jornada. Una desfilada que va mostrar peces de roba d’estils diferenciats (casual, esport, bany, nit…), així com complements de tot tipus.

A l’acabar, van tenir lloc una sèrie de sortejos, com una pilota firmada per tots els jugadors del Girona Futbol Club i una samarreta del Barça firmada per tots els jugadors.

L’esdeveniment va tenir un gran èxit. Les 300 entrades que es van posar a la venda van ser venudes i, a més, hi va haver assistents que van gaudir de la desfilada a peu dret.

És de gran importància l’èxit d’aquest esdeveniment, no només per l’Associació Somnis, organització sense ànim de lucre de suport i atenció a infants i joves en situació de fragilitat social, sinó per tots els infants que necessiten l’ajuda d’aquesta associació.

Els patrocinadors, sense els quals no hagués estat possible l’esdeveniment, són Alqvimia, Cafès Cornellà, Easy Promos, Mobles Tuco, Daim, La Caixa, Skoda Grup Auto, Nuduka, Ajuntament de Girona, ETG Racing, Llagurt, Imaginarium, Refrica, O2 Centre Wellness i Rotary Club de Girona.

A més, els col·laboradors són Dermika, Bar Cuéllar, CESW, Alo Girona, Wasabi, Suzuki Esteve Blanch, Espai de Qstura, Teixits Eloy, Freyburg, Cinemes Albéniz, Fira de Girona, Futbol Club Girona, Windoor, Girobowling, Economia Sensible, Hotel Carlemany, Xarcuteria i Tastets Andreu i Aqua Brava.