El Girona FC aposta pels Somnis!

L’Associació Somnis signa un conveni amb el Girona FC que permetrà realitzar accions en benefici de l’entitat

10171012_665586916810978_355140683_n

El passat diumenge 30 de març Somnis va ser la protagonista de la jornada solidària que va celebrar el Girona FC durant el partit que el va enfrontar a l’Estadi de Montilivi contra l’Alcorcón. En el transcurs del matx es va fer un sorteig a benefici de l’Associació en suport a infants i joves en situació de fragilitat social.

Abans de començar el partit i durant els primers quaranta-cinc minuts, els voluntaris de Somnis van vendre números d’un sorteig que va repartir premis molt especials. A banda de contribuir econòmicament al manteniment de l’entitat d’ajuda als nens i nenes més desfavorits, els  participants van poder guanyar unes botes del jugador Felipe Sanchón, una pilota oficial signada per tot l’equip del Girona FC, els guants del porter Palatsí i la samarreta de futbolista Richy. A la mitja part, i des de megafonia, es va informar dels números guanyadors. Els premiats, van rebre els regals de la mà dels propis jugadors del Girona FC.

Gràcies Girona FC per confiar en aquest projecte solidari!