ELS SOMNIS ES FAN REALITAT!

Somnis lliura regals a 177 infants i joves  de mans de 166 famílies amigues  en la seva primera Campanya de Reis

Reis 4 baixa Reis 3 baixa

L’Associació Somnis ha tancat amb èxit la seva primera campanya per donar suport i atenció a infants i joves en situació de fragilitat. L’entitat gironina ha aconseguit unir a nens i nenes amb famílies amigues que els han fet de reis mags. En total han participat en la campanya 177 infants i joves i 166 famílies amigues.

images

“Un nen, un regal”. Amb aquest eslògan l’Associació Somnis va posar en marxa el passat novembre la seva primera acció de suport a infants en situació de fragilitat. L’objectiu, que s’ha assolit amb escreix i amb un èxit total, era unir a nens i nenes amb famílies solidàries que volguessis fer realitat un somni escrit en una carta per als Reis Mags. És per això que Somnis agraeix públicament a totes les famílies amigues, als nostres Reigs Mags d’Orient, a la comissió de festes de l’Ajuntament de Salt, a Eina Activa i a totes les persones que han fet possible que aquests 177 somnis hagin estat una realitat.

177 SOMNIS FETS REALITAT

imageL’objectiu inicial de la Campanya de Reis de l’Associació Somnis era aconseguir que 137 nens i nenes poguessin viure una diada de Reis plena de somnis i il·lusió, comptant amb la col·laboració de les famílies amigues. Una xifra que s’ha superat amb escreix i ha superat les expectatives aconseguint arribar a gairebé 200 infants i joves. Aquests nens i nenes van escriure una carta als reis demanant un desig i cada família va rebre la carta d’un infant per fer possible aquest somni. En total l’Associació Somnis ha comptat amb el suport de 166 famílies que han fet possible l’èxit d’aquesta primer campanya de l’entitat.

LA PRIMERA DE MOLTES ACCIONS

L’Associació Somnis es va constituir com a entitat sense ànim de lucre a Girona el passat octubre de 2013 i té previst realitzar tot tipus d’accions per donar suport a infants i joves en situació de fragilitat, aconseguint que visquin la infància amb plenitud. Segons Alba Llatjós,  presidenta de Somnis, “creiem que els somnis, si són compartits, prenen més força; per això volem que tothom que vulgui pugui col·laborar amb l’associació d’una manera o altra”. Les opcions són diverses, tal com s’explica en el web de l’entitat www.associaciosomnis.com, fer-se família amiga, soci col·laborador, apadrinar un somni, fer-se voluntari, col·laborar amb un somni personalitzat, ser amics dels somnis o bé regalar un somni.

Reis 0 baixa Reis 1 baixa Reis 2 baixa Reis 5 baixa