“Mou-te per ells”: Jornada esportiva solidària

L’Associació Somnis, conjuntament amb O2 Centre Wellness Parc del Migdia i 4d-Designfortekeaway, van realitzar el 8 de novembre de 2014 la jornada esportiva “Mou-te per ells” amb l’objectiu de recaptar fons per l’entitat i promoure hàbits de vida saludables.

Més de 250 persones van participar en aquesta festa solidària que es va realitzar a la plaça Constitució de Girona.

La presidenta de l’Associació Somnis, Alba Llatjós, va manifestar que amb els fons recollits es podran desenvolupar nous projectes pels infants als qui dóna suport a l’Assocació.

Aquesta activitat es va realitzar amb el suport de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Girona, Orthos, Impremta Columba, RACC Automóvil Club, NutriSport, Esportcat, Girona Fútbol Club, Ràdio Flaixbac, Instituts Odontològics, Agua Mineral Natural Sant Aniol, Pascual, Concessionari Mini Martín i Conesa, Girona Jumps, Fruit Palace, Centros de Estética Galdana, Centre Lùdic Termal Magma, Concesionario BMW Martín i Conesa, Garmin, SlipStream Sports, L’ora della Pizza, Esports Ferrer, Hotel Carlemany, Eureka Kids, Telefónica Girona, Atesa Enterprise.