Associació Somnis

L’Associació Somnis és una organització sense ànim de lucre de suport i atenció a infants i joves en situació de fragilitat social.

Treballem amb la convicció que tots els nens i nenes haurien de viure la infantesa amb plenitud, sense carències afectives i amb il·lusió. Cap d’ells no hauria de veure’s obligat a créixer abans d’hora. Volem regalar somnis a infants que han de viure lluny del seu entorn familiar.

La nostra xarxa solidària implica la participació activa de:

• Famílies amigues
  • Socis col·laboradors
  • Voluntaris
  • Empreses amb ànima
LA NOSTRA MISSIÓ

Dediquem els nostres recursos i capacitat de gestió a oferir, d’una manera continuada, serveis, programes i activitats, alhora que mirem de contribuir en la millora de la qualitat de vida dels infants i joves als quals donem suport.

Organitzem esdeveniments lúdics, culturals i esportius amb l’objectiu d’oferir-los jocs, lleure, educació i, tot allò que necessitin per fer realitat els seus somnis.

ELS NOSTRES VALORS

Respecte: Les nostres actuacions s’emmarquen sempre en el respecte més estricte vers la personalitat, la família, els educadors i l’entorn que envolta el menor, així com en la protecció de la identitat i la intimitat dels menors que volem ajudar.

Transparència: Les nostre accions i activitats són públiques perquè volem activar i mantenir la confiança de tothom qui ens dóna suport. Amb aquesta finalitat, cada final d’any es farà un recull, en forma de memòria, de totes les activitats que l’Associació ha dut a terme.

Compromís: Treballem per ser una entitat ètica, professional i respectuosa amb totes les persones que se sumen a la nostra iniciativa.

PATRONAT

La Junta de l’Associació Somnis és el màxim òrgan de govern de l’Associació i té la funció i la responsabilitat de vetllar perquè totes les actuacions i activitats que es duen a terme siguin fidels a la missió, als valors i principis d’actuació pels quals es regeix l’Associació.

Integrants

• Presidenta: Alba Llatjós Badia
  • Vicepresidenta: Carol Zurriaga Martínez
  • Secretària: Tatiana Planellas Gonzàlez