Rehabilitació del CRAE de Salt

L’Associació Somnis va realitzar diverses accions de millora durant el cap de setmana del 29 i 30 de novembre en un Centre Residencial d’Acció Educativa (CRAE) a Salt mentre els infants i els joves, que desconeixien què s’hi estava fent, eren de colònies a Foixà.

L’acció solidària va permetre millorar la instal·lació elèctrica i es va arranjar l’equipament en general, a més de renovar part de mobiliari amb una inversió de 1.500 euros. Un pressupost que l’Associació va obtenir gràcies a la campanya de Nadal que l’Associació de Girona Centre Eix Comercial, l’Associació d’Hostaleria Girona Radial i l’Obra Social La Caixa van realitzar l’any passat.

La presidenta de l’Associació Somnis, Alba Llatjós, va manifestar que aquest és un projecte que s’ha realitzat “amb l’objectiu que els nens se sentin el centre com una llar”.

“Per nosaltres aquesta és una actuació molt important ja que decorar l’habitació a un infant permet que aquest se senti acollit i protegit”, va afegir la presidenta de Somnis, Alba Llatjós.

Els educadors van rebre als infants d’aquest centre d’acollida diumenge al vespre amb les instal·lacions renovades, una gran xocolatada, música en directe d’un discjòquei i amb un arbre de Nadal on cada bola estava firmada per les persones que havien participat d’aquesta acció solidària.

Somnis va tirar endavant aquest projecte conjuntament amb Empordà Events que va aportar voluntaris i part de la logística necessària per tirar endavant la feina durant el cap de setmana amb motiu del seu desè aniversari.