nens-cartell

Tu i la teva família podeu fer realitat els somnis dels petits i joves a qui volem ajudar.

Des de l’Associació Somnis ens posem en marxa per aconseguir que nens i nenes en situació de fragilitat social puguin tenir les mateixes oportunitats que qualsevol altre nen/a. Al llarg de l’any anirem realitzant accions de les que en podreu formar part.

Ompliu el formulari i sereu una part d’aquest somni.

Formulari de contacte:

Vols ser soci de l’Associació Somnis?

La teva aportació puntual, unida a la d’altres col·laboradors, és molt important per ajudar-nos a impulsar i executar projectes i serveis adreçats als infants i joves. Així, també ens ajudaràs a millorar la seva qualitat de vida.

Vols ajudar-nos a construir somnis?

Necessitem persones altruistes que creguin en els somnis i que tinguin ganes de sumar-se al nostre projecte. Et convidem a participar en la coordinació, planificació i materialització d’un somni.

nens-petitsSom conscients que hi ha famílies que pateixen un moment de dificultat i que les seves necessitats bàsiques no estan resoltes. La nostra missió principal és que cap infant no hagi de créixer abans d’hora i que pugui tenir l’essencial per viure el seu dia a dia amb normalitat.

Material escolar, roba, llibres, lleure… Per això, si cap família vol comptar amb l’Associació perquè l’ajudi en res, farem el possible per aconseguir-ho. Les famílies que es posin en contacte amb nosaltres tindran la confidencialitat, el respecte i el compromís més estrictes per part de l’Associació.